Vanaf 1 december is whatsappen met gemeente Haarlemmermeer niet meer mogelijk

Haarlemmermeer – Tot nu toe konden inwoners van Haarlemmermeer met de gemeente communiceren via WhatsApp. En daar werd met veel succes gebruik van gemaakt. Helaas moet de gemeente stoppen met deze vorm van dienstverlening. Dit komt omdat WhatsApp de voorwaarden voor het gebruik door bedrijven heeft aangepast.

Vanaf 1 december sluit de gemeente dus de WhatsApp lijn.  Nieuwsberichtjes over bijvoorbeeld gladheid of evenementen ontvangen via WhatsApp kan ook niet meer. Het besluit om te stoppen is voorlopig. Momenteel werkt WhatsApp aan een toepassing voor uitgebreid zakelijk gebruik. Mocht die geschikt blijken voor gebruik door de gemeente Haarlemmermeer, dan zal dat zeker worden overwogen.

Een vraag stellen 

Een vraag stellen aan de gemeente kan op verschillende manieren. Contact zoeken via Facebook of Twitter kan altijd. Even bellen met 0900 1852 kan natuurlijk ook. 

Het nieuws volgen 

Wie het nieuws van de gemeente wil volgen, kan geregeld een kijkje nemen op InforMeer online. Een abonnement nemen op de nieuwsbrief kan ook via die site. Ook via Twitter en Facebook deelt de gemeente nieuwsberichten.

Een melding doen

Wie aan de gemeente door wil geven dat er bijvoorbeeld een straatlantaarn kapot is, er afval op straat ligt of dat hij of zij last heeft van een evenement, kan dat melden op https://haarlemmermeergemeente.nl/taak/direct-melden.

Word vriend van Schiphol Regio en steun de lokale journalistiek! Waardeert u ons als nieuwsmedium? Druk dan af en toe op onderstaande knop. 1x per week? 1x per maand? 1x per kwartaal? Gewoon waar u zich goed bij voelt! Zo stelt u ons in staat om nieuws te blijven maken voor iedereen! 
Klik hier om €2,50 te doneren Klik hier om €1,00 te doneren Klik hier om €5,00 te doneren Klik hier om €10,00 te doneren


BoekenBoeken

Volg ons op Facebook