Woningbrand Sloterweg in Badhoevedorp

Badhoevedorp – De brandweer van Badhoevedorp werd vanmorgen, rond kwart over vijf, gealarmeerd voor een woningbrand. Er was brand uitgebroken in een flat aan de sloterweg. De bewoner is naar het ziekenhuis gebracht.

De brand brak uit in een woning op de derde etage aan de Sloterweg, boven de Zeeman. Rond kwart over vijf kwam een eerste melding binnen bij de brandweer. Het vuur was snel onder controle.

De bewoner van de flat is met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, hij had veel rook ingeademd. Nog drie andere flatbewoners zijn vanwege rookinhalatie door ambulancepersoneel nagekeken. Zij hoefden niet naar het ziekenhuis toe.

Het vuur is waarschijnlijk begonnen in de woonkamer. Waardoor de brand is ontstaan is nog onbekend. De woning is volgens een woordvoerder van de brandweer zodanig beschadigd dat de bewoner voorlopig niet terug kan naar zijn huis. Salvage zal ter plaatse komen voor verdere ondersteuning.

Foto credit: Inter Visual Studio

Word vriend van Schiphol Regio en steun de lokale journalistiek! Waardeert u ons als nieuwsmedium? Druk dan af en toe op onderstaande knop. 1x per week? 1x per maand? 1x per kwartaal? Gewoon waar u zich goed bij voelt! Zo stelt u ons in staat om nieuws te blijven maken voor iedereen! 
Klik hier om €2,50 te doneren Klik hier om €1,00 te doneren Klik hier om €5,00 te doneren Klik hier om €10,00 te doneren


BoekenBoeken

Volg ons op Facebook